stuff

l

2011/10/04

.. mitä? (+ your mom)

Katson mainoksia usein kriittisellä silmällä, pääasiassa siksi että katson televisiota niin paljon että olen nähnyt kyseiset mainokset tuhanteen kertaan, enkä jaksa enää olla "Ooh! Haluan tuon tuotteen!" vaan pikemminkin "ööääöäööömitääää".

On myös niitä mainoksia, jotka saavat sen epätodellisen olon syttymään heti.


Luulin, että tuo on vitsi. Että ei kukaan, kukaan voi tehdä suuhygieniatuotesarjaa nimeltään RETARD-EX. Mainoskin on niin kömpelö, että näyttää vitsiltä. Mutta niin tätä lapsellista läppää vain myydään apteekeissa huokeaan 13 euron hintaan.



Tämä toinen tapaus on vielä parempi. Mainoksessa, jota ei valitettavasti löytynyt sitäkään netistä, linnut lentävät joogaavan tai muuten vain hippeilevän naisen takapuoleen. Tuotteen nimi on Berberin, joka lausutaan käytännössä "berberiin". Kyyhkysparvi! Takapuoli! Berberin! En edes pysty heittämään yhtään huonompaa läppää mutta EI, se en ollut MINÄ, vaan itse TOHTORI TOLONEN.


Ei mulla muuta.

Paitsi uusi juttu hei, joka on saanut innoituksensa hillittömästä tarpeestani jakaa randomiutta.

Viikon..
1. .. yliherkkä musiikkihetki



2. ..VR-dissaus
MUTTA MINÄ OLEN KESKI-IKÄINEN TUTKIJA, TIETENKIN OLEN OSTANUT LIPUN??

Herättää useita kysymyksiä kuten:
1) MIKSEIVÄT KONDUKTÖÖRIT VOI LUKEA AJATUKSIA?? JA MAKSULIIKENNETTÄ??
2) MIKSI NAINEN (SIIS NAINEN) POISTETAAN JUNASTA JOS HÄNELLÄ EI OLE LIPPUA??
3) EIKÖ VR SIIS YHTÄÄN VÄLITÄ TÄRKEISTÄ TAPAAMISISTA?
4) MIKSEI PAPERILAPPU JOSSA LUKEE "tämä siis on oikeasti lippu t. lipunmyyjä" KELPAA JUNASSA?
5) MIKSEI TUTKIJAN!! JA KESKI-IKÄISEN!! SANAAN LUOTETA? vrt. teini-ikäinen poika yrittämässä samaa
6) MIKSI NAISELLE (tutkija, keski-ikäinen) KOITUI ONGELMIA JOS HÄN MENEE LIPUTTA JUNAAN VAIKKA HÄNELLE SANOTTIIN ETTÄ HÄNELLE KOITUU ONGELMIA JOS HÄN MENEE LIPUTTA JUNAAN?
7) ... miksei toi nainen vain voinut ostaa uutta lippua ja sitten pyytää jälkikäteen VR:ltä rahoja takaisin?

3..Pakko päästä -tapahtuma
2012 NYT.
Kalenteri muuttuu
Me olemme muutos
Me luomme uuden syklin
yhdessä
NYT


Ohjelmassa mm. siirtyminen supertietoisuuteen, tietoisuuden avaamista ufokontakteille, oman energiansa tuottamista (TÄSSÄKÖ RATKAISU ENERGIAPULAAN??) ja etenkin näin median edustajana haluaisin kertoa teille upeasta luennosta nimeltään "Kuinka media ohjaa meitä; kurkistus kulissien taakse", jonka pitää patinoitunut toimittaja nimeltään Riitta Söyring. Hänen juttunäytteitään on mm. tässä ja tässä.

Itse olen erityisen kiinnostunut kristallilapsista ja indigoaikuisista, sillä itsehän olen indigolapsi (eli mulla on vaikeaa vain siksi että olen SPECIAL)

Olenko muuten ainoa, jota hivenen ahdistaa tuo NYT. Siis että

"N-Y-T NYT. NYT LUOT SEN UUDEN SYKLIN HÄ."
".. miten? D:"
"No siis ostat tästä tän 65e maksavan viikonloppulipun seminaariin, niin opit olemaan oma tuulivoimalasi."

4.. terroristilainaus:

Awlaqi [SIC?] was believed to have played a role in creating the online-only maganize, whose first issue in July 2010 included an article titled "Making a bomb in the kitchen of your mom."
(Washington Post)

YOUR MOM

nina

3 comments:

  1. Tää oli niin riemukasta, rakastan teidän blogianne! :D

    Ja ilmoitan täten olevani valmis matkaamaan tuohon hienoon energiatapahtumaan, kuulosti huipulta!

    ReplyDelete
  2. Elsa, meillä voi yöpyä! Voit sitten jakaa tietoa eteenpäin.

    Kaisa, aika hyvin summattu :D

    ReplyDelete