stuff

l

2011/10/12

THE CAKE IS A LIE

Arvatkaa mitä?
ONNEA KAI 24V
kyllä, se on niin vanha vaikka näyttääkin 15-vuotiaalta
Kain syntymäpäivä meni erittäin hyvin, kiitos hänen ihastuttavan kihlattunsa (minä). Esimerkillisenä tyttöystävänä

1) annoin Kain itse valita lahjansa ja nuokuin samalla vieressä
2) unohdin ostaa muut pikkulahjat ja lähdin ostamaan niitä Kai mukanani (jätin sen autoon)..
3) ..mutta unohdin rahat kotiin
4) ..joten Kain piti itse maksaa sekä omansa että minun kakkupöytä (teille ei-jyväskyläläisille ei-akateemisille: pöytä täynnä kakkuja, kerää lautaselle niipaljo ku jaksat syödä hintaan 2,50e; and yes, it's awesome), eikä Kai saanut lisälahjoja
6) .. sekä maksaa Hesburgerin juustoateriat-ilman-pihviä
7) .. tosin niitäkään emme saaneet sillä unohdin asiaankuuluvan etukupongin kotiin

Sankarin lahja oli tosiaan The Orange Box.
"Arvaa mitä? Tää lupas mulle että kun suoritan tämän jutun loppuun saan kakkua! LISÄÄ KAKKUA MINULLE!"

En raaskinut sanoa mitään.



Viikon..

1. ..kuva
Oklaholman boy during the Dust Bowl Era (1936, Arthur Rothstein)
Lähde: Wikipedia Commons

On April 14, 1935, known as "Black Sunday", twenty of the worst "Black Blizzards" occurred throughout the Dust Bowl, causing extensive damage and turning the day to night; witnesses reported that they could not see five feet in front of them at certain points.

2...pohdinnan paikka

Sofian sohva:
"Mutta miksi joku värjää hiuksensa punaisiksi? Johtuuko se pelkästään siitä, että ne sopivat niin hyvin silmiin tai kasvoihin? Tuskinpa."

Okei ymmärrän.
Mutta.. minulla on silmälasit ja punaiset hiukset.
Olenko nörtti vai horo?
Siveellinen horo?
Joudunko luopumaan jommastakummasta?
Pitäisi varmaan lähestyä Sofiaa tällä identiteettidilemmalla. :,(

(ei varmaan siveellisenä naisena pitäisi tätä mainita, mutta..)

ps. miksei kukaan vonkaa minulta koskaan :(
edes kai


3. ..mainos



anteeks mut kun oon savosta


4. ..puhelinmyyjä
Puhelin soi.

Myyjä: XX Sanomilta päivää! [Seuraa ulkoaopeteltu tarina siitä, miten saisin 5 kuukauden lehdet JA EI TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI kaupan päälle JA EIKÖHÄN TÄMÄ LAITETA TULEMAAN KUN KERRANKIN VOIN ANTAA NÄIN HYVÄN TARJOUKSEN]

Nina: No siis ei. En lue ko. lehteä, joten menisi paperinkeräykseen suoraan.

Myyjä: Paperinkeräykseen! Eikö olisi kivampi laittaa takkaan?

Nina: Ei mulla oo takkaa.

Myyjä: No kuule jos nyt tilaat tämän lehden niin laitan TAKAN KAUPAN PÄÄLLE.

Nina: ...:D

Myyjä:

Nina: En mä taida nyt. Ei mulla oo tilaa takalle.

Myyjä: No en mä olis ehkä oikeasti voinut sulle takkaa luvata.

Nina: Niin vähän ajattelinkin. Kiinni jäit.

Myyjä: Näinhän ne naiset yleensä minulle sanovat.

Nina: ...

Myyjä: ...

Nina: Joo!

Myyjä: Tätä tää on tää iltapäiväväsymys kun kahvit on keitetty ja kahvit on juotu ja tämän soiton jälkeen laitan luurin pöydälle ja lähden kuule kotiin.

Nina : Erittäin loistavaa! Hyvää päivänjatkoa sinne.

Myyjä: KUTEN MYÖS.

True story, bro.

No comments:

Post a Comment